Het Protocol
Om haar diensten transparant en redelijk te houden geldt voor Veda een protocol. Enkele punten van het protocol zijn als volgend:
- Wij vertellen uw altijd wat wij voor u gaan doen en wat dat zal kosten. Wij leiden u op wat u van ons kunt verwachten. Wij houden niet van verrassingen.
- Wij zullen/kunnen niet gratis voor u werken en wij laten u onze kennis ook niet 'taken for granten" beschouwen. U dient derhalve altijd voor een service te betalen waarvoor een redelijk prijs is vastgested.
- Voor sommige grote werkzaamheden zijn de prijzen hoger. Een klant heeft het recht om prijsopgave en specificatie ervan te vragen. Maak in ieder geval geen misverstand zolang u niet precies weet wat wij voor die prijs bieden en zolang u niet bekend bent van de inhoud.
- Veda doet ook charity en werkt ook gratis voor armen. Mensen die onder Eur 400 per maand in heel gezin verdienen beschouwen wij arm. Dit is niet de bedoeling dat wij moeten voor u gratis werken terwijl u wel geld heeft om naar India, Mauritius, Surname te reizen en enkele duizenden Euros te besteden. Indien u uw vakantie kunt betalen kunt u ook onze cursussen en diensten betalen.
- Tegen betaling wordt er altijd een cursus en dienst geleverd.
- Een klant heeft het recht om te klagen indien er reden hiervan is. Deze dient echter binnen 30 dagen na gebeurtenis en schriftelijk, dus per post te worden ingedined. Wij behandelen uw klacht binnen 6 weken en stellen u op de hoogte met het besluit.